مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: آموزش افرادی که در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت می کنند هم چنان با اجرای طرح "رحله" ادامه خواهد داشت و براساس آن نخبگان قرآنی شناسایی می شوند.

۳۶ هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ظهر امروز(24 تیر) در مراسم اختتامیه مرحله چهارم طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم و تجلیل از برگزیدگان این طرح در کرمانشاه، اظهار کرد: عمل به تعالیم قرآنی از سوی افراد جامعه ضرورت دارد و  علاوه بر تلاوت قرآن داشتن اخلاق قرآنی نیز لازم است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم طی چهار سال گذشته، ابراز کرد: در این مدت تاکنون در استان 36 هزار نفر در سامانه این طرح ثبت نام کرده اند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آموزش افرادی که در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت می کنند هم چنان با اجرای طرح "رحله" ادامه خواهد داشت و براساس آن نخبگان قرآنی شناسایی می شوند.

 

حجت الاسلام حسینی اراکی اضافه کرد: نحوه رفتار افراد قرآنی در جامعه باید الگویی باشد برای همه علاقه مندان به مفاهیم قرآنی و دوستداران و فعالان این حوزه که در جامعه ما تعداد آنها کم نیست.

 

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود به پیشرفت 80 درصدی چهار مرکز فرهنگی قرآنی در شهرستان های گیلان غرب، هرسین و اسلام آبادغرب اشاره کرد و گفت: سعی داریم در شهرستان محروم از داشتن مراکز فرهنگی قرآنی یک مرکز را احداث کنیم.

 

وی با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، یادآور شد: بانوانی که این مسئله مهم را مورد توجه قرار می دهند از گزند آسیب های اجتماعی مصون می مانند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: داشتن حجاب به زن کرامت می بخشد و غرور بانوان در برابر مردان نوعی از معانی حجاب و عفاف است و افراد پاک جامعه در دامن زنان پاک پرورش یافته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.